1. Вага банерів не повинна перевищувати 35Кб.
  2. Банери приймаються у форматі GIF, JPG і SWF (Flash версії 8.0); режим - RGB; дозвіл - 72 dpi.
  3. До flash-банерів обов'язково повинна додаватися заглушка в форматі GIF, JPEG або PNG. Всі банери повинні містити посилання.
  4. Для обліку натискань на flash-банери (baner.swf) в якості посилання необхідно використовувати в банері об'єкт button з наступними параметрами:
    on (release) { 
      if (_root.clickTAG.substr(0,5) == "http:") { 
        getURL(_root.clickTAG, "_blank"); 
      } 
    }

    Зверніть увагу, що змінна _root.clickTAG повинна бути без лапок для всіх типів банерів. Банери, виконані без урахування цих вимог можуть бути не прийняті до показу. Ніколи не кладіть посилань в getURL вашого SWF бо він не буде оброблятися і ви не отримаєте статистику кліків.
  5. Матеріали в форматі flash (baner.swf) не повинні містити посилань і об'єктів, що виконують функції, відмінні від управління анімацією; об'єкти, які виконують функції управління анімацією не повинні використовувати більше 35% ресурсів процесора Celeron 1,5 ГГц в піку - понад 60%. Див. «Рекомендації щодо розробки flash-матеріалів».
  6. Банер необхідно надіслати для тестування - мінімум за 5 робочих днів до початку розміщення.
  7. Ми не розміщуємо банери: з елементами інтерфейсу; дратівливі для очей; такі, що нагадують рекламу порносайтів.
  8. Ми також залишаємо за собою право не приймати до розміщення банери, виконання яких не відповідає внутрішній політиці компанії

Рекомендації до розробки flash-матеріалів:

Матеріали в форматі flash не повинні містити посилань і об'єктів, що виконують функції, відмінні від управління анімацією; об'єкти, які виконують функції управління анімацією не повинні використовувати більше 35% ресурсів процесора Celeron 1,5 ГГц в піку - понад 60%.

  1. Не застосовувати препарат вектора з великою кількістю направляючих і контрольних точок. Намагатися використовувати примітивні форми (кола, квадрати, лінії). Чи не переносити векторні зображення з інших редакторів - малювати під flash.
  2. За можливостю використовувати оптимізовані JPEG меншого розміру. Експериментувати з конвертацією векторів в JPEG.
  3. Уникати використання зображень у форматі PNG. Обробка прозорості навантажує процесор.
  4. При використанні прозорих PNG зображень упевнитися, що вони не перекривають один одного. Обробка однієї прозорості через іншу помітно нагрузить процесор.
  5. Експериментувати з частотою кадрів ролика. Менша частота знижує навантаження на процесор. Потрібно обмежити частоту зміни кадрів до мінімально прийнятної величини.
  6. Градієнти та прозорість дають велике навантаження на процесор, тому їх слід уникати. Намагайтеся імітувати прозорість, використовуючи JPEG і маски.
  7. Встановити найбільш оптимальну якість анімації під час програвання.
  8. Швидкодія буде прямо залежати від розміру області, що перемальовується. Уникати частого оновлення всієї області ролика.
  9. Уникати одночасного переміщення декількох об'єктів. Зменшувати їх кількість або робити анімацію по черзі (одна закінчилася - інша почалася).
  10. Мінімально використовувати цикли, що розташовуються на кадрах.
  11. Розподілити великі ділянки коду на кілька кадрів там, де це можливо.
  12. Мінімально використовувати програмну анімацію.
  13. Уникати емуляції масивів.
  14. Уникати операцій з рядками.
  15. Скрипт, що складається з сотень рядків коду, буде більше навантажувати процесор, ніж timeline з сотнею кадрів і анімацією.
  16. Використовувати виклик кадрів з кодом ActionScript тільки коли це необхідно, а також уникати частого використання конструкцій "if".

Термін надання банера - не менше ніж за 5 робочих днів до встановлення його в сітку показів. Ми залишаємо за собою право відмови від прийому броні без пояснення причин.